Soron következő írásunkban azt fogjuk fejtegetni, hogy vajon miért van az, hogy bizonyos ajándéktárgyak soha nem mennek ki a divatból, míg mások nem tudnak mit kezdeni az idő vasfogával. Egyértelműen az első csoportba fognak tartozni az irodai reklámajándékok, hiszen megjelenésük feltehetően tökéletesen egybeesik ennek az egész ajándéktípusnak a piacra érkezésével.
Noha pontos információink ezzel kapcsolatban nincsenek, legalábbis ami a statisztikákat illeti, de valószínűleg ez volt az első kategória, ahol megjelentek a reklámtárgyak. Egy jól eltalált tollnál nem is kell több, amin rajta található a cég logója, esetleg szlogenje.
Praktikus, kis helyen elfér, olcsó, vihetjük magunkkal éveken keresztül a legfontosabb megbeszélésekre, ahol egyfajta hűséges társként szolgál bennünket. Nem meglepő, hogy sokan ragaszkodnak hozzá, hiszen összenőttek a fontos pillanatok alkalmával. Talán innen eredeztethető, hogy az irodai reklámajándékok népszerűek voltak a múltban és a jövőben is vár még rájuk sok év.