Amikor elkezdünk nézelődni egy weboldalon, azt vesszük észre, hogy általában az oldal készítői mindent elénk raknak. Bármennyire érdekli is az embert az áruház női táska kínálata, idő és türelem kell mindent végignézni. Ezt a webáruházak készítői is tudják, éppen emiatt helyeznek el szűrőket az oldalon.
A leggyakoribb választási lehetőségek a szín, ár, márka, anyag alapján való választhatóság a női táska esetében. Ahol ruhadarabok is vannak a kínálatban, természetesen a méret és a ruhák anyaga alapján is be lehet állítani a szűrőket. Ez a célirányos keresés segít megtalálni az igazit. Természetesen az oldal készítői azért rejtenek el hibákat, illetve ami annak tűnik.
Ha mondjuk fekete női táskát keresünk lehet, hogy néhány barnát is betesz valami miatt a kínálatba, csak azért, hátha mégis meggondolja az illető hölgy magát a színt illetően. A vásárlási tapasztalatok azt mutatják, hogy nagyon sok érdeklődő, aki célirányosnak tűnik, valójában mást vesz meg, mint ami az elsődleges célja volt. Ez a beállítások és megvalósult vásárlások összehasonlításából látszik.